abbé Ildephonse NIYONGABO

Abbé Eric REBUFFEL

6 mars 2013 3 06 /03 /mars /2013 15:01

BeneGrazie.com: Grazie. Danke. Thank You. Dziękujemy. Merci. Gracias. Obrigado. Köszönöm. Спасибо. Salamat. 謝謝. It's time to give back: Say a prayer and join this list (to be printed and handed over) as thank you to Pope Benedict XVI for having been such a great Holy Father! Setzen Sie Ihren Namen auf diese Dankesliste (wird gedruckt und persönlich übergeben) und beten Sie für Papst Benedikt XVI, unseren grossartigen Heiligen Vater aus Bayern! Czas podziękować Papieżowi: Pomódl się i dołącz do listy podziękowań aby mogła zostać wydrukowana i wręczona Ojcu Świętemu jako dowód wdzięczności za Jego pontyfikat. Kochamy Cię Ojcze Święty! Exprimez votre reconnaissance à notre Saint-Père Benoît XVI et engagez-vous à le porter dans votre prière en ajoutant votre nom à cette liste. Elle lui sera remise personellement. Reza y agrega tu nombre a la lista de agradecimiento para que pueda ser printada y entregada al Santo Padre como nuestra muestra de gratitud. ¡Bendedicto XVI, Te queremos! É hora de agradecer: faça uma oração e junte-se à lista (para ser impressa e entregue em mãos) como um agradecimento ao Papa Bento XVI por ter sido um grande Papa!